zondag 31 mei 2009

Nog een Lore en het resultaat van nog een dagje shoppen...

Tja, als de eerste leuk gelukt is en de machines rood/wit ingeregen. Dan kun je er maar beter meteen nog eentje maken. Deze was dan ook heel snel klaar. Heb hem verder eenvoudig gehouden met alleen een zilvermetallic hertje op de voorzijde gestreken.



Nog geen maand na het vorige uitje ben ik vorige week weer in Utrecht geweest. Deze keer een poging gedaan om me in te houden. De onderste stoffen zijn tricots, de beige stof had ik in gedachten voor jongensblouses.


Ik ging eigenlijk voor een leuk ruitje maar die trof ik niet. Deze print leek me gewaagd en apart maar wel geschikt voor mijn jongens. Toen ik deze aan Matthew liet zien dacht hij daar dus mooi anders over. Hij wil een streepje net als papa's overhemden of een hawaiibloemen shirt.

Gelukkig heb ik daar 2 jaar geleden een lapje van gekocht, het patroon is getekend dus dat komt voorelkaar. Nu eerst nog het BK 4104 jurkje afmaken, ben er al een week mee bezig, het was een drukke week en ik heb het jurkje ook heel wat voor me uit geschoven. Nu is hij op de knopen en knoopsgaten toch klaar en geheel tegen mijn verwachting in toch erg leuk geworden. Halverwege het maken had ik er mijn twijfels over, het werk wat er in zit had ik me ook wat op verkeken, al met al ben ik blij als hij straks helemaal af is. Denk niet dat ik hem zo heel snel weer zal maken.

Groetjes Denise

Geen opmerkingen: