vrijdag 22 mei 2009

Gisteravond deze Lore top gemaakt. Was niet zo zeker van de bandjes maar nu hij af is ben ik er toch wel tevreden over. Vond ze in 1e instantie wat te smal maar de tricot die ik heb om evt af te biezen krult zo vreselijk. Daarom heb ik gebruik gemaakt van elastisch vouwband. Aan de achterzijde mijn eigen labeltje gestreken, leek me er erg mooi bijpassen.





Verder nog een rokje, was zonder patroon. Heb eergister Sommerliebe besteld omdat ik hem perse wilde hebben en wat doe ik... :) Ik maak een rok zonder patroon.. LOL



Dozen vol heb ik er voor staan, Babyborn kleding. Ben erg slecht in restjes weggooien maar heb meestal niet de discipline om ook daadwerkelijk wat met de restjes te doen. Afspraak met mezelf, iedere donderdag is BB dag. Het ecru stelletje heb ik meteen 2 maal gemaakt vorige week donderdag. Het tweede setje heb ik gisteren gemaakt. Niet dat het al scheelt in de restjes maar het begin is er.





Groetjes Denise

Geen opmerkingen: