maandag 17 januari 2011

Nog een laatste winteritem: Joelle

Eigenlijk had ik met mezelf afgesproken eens eerder aan de zomerkleding te beginnen. In de kast vond ik echter nog een leuk babyribje waar ik eerder al eens een rokje van maakte, die kon ik gewoon niet nog een winter laten liggen. Het resultaat is een Joelle (en weer een lapje helemaal weg uit de kast).






Goed, het naaidipje is weer overwonnen. Als de heren hier in huis nu eens hun griepje overwinnen dan kan ik eindelijk weer eens lekker de zolder op.

Groetjes Denise

2 opmerkingen:

Nicole Claudia zei

Leuk modelletje, zeg!! Ik heb hier ook twee patiënten, die ook nog blaffen en kreunen van de koorts... Hopelijk gaat het morgen ietsje beter. Vooral Kirsten die kijkt zo triest, zo rot voelt ze zich.

Beterschap, Collie

rietjetoet zei

hier ook twee zieken en nog teveel gebroken nachten met de kleinste, dus voorlopig nog geen verjaardagsjurk voor Jitse en wat jij hier laat zien is te groot, snif...