woensdag 5 januari 2011

In een dipje...

Sinds half december zit ik in een dipje. Heb ideetjes genoeg maar op de zolder kom ik nauwelijks. Ik weet het eerst aan de drukke feestdagen incl voorbereiding maar die smoes gaat nu niet meer op.

Dit tasje heb ik misschien 2 jaar geleden al geknipt, 2 maanden geleden geborduurd en nu eindelijk afgemaakt. Tevens wat spijkerbroeken gerepareerd van de jongens. Heb dus niet helemaal stilgezeten maar echt opschieten, nee.



Ben van plan om mijn patronenlade eens kritisch door te kijken, er kunnen vast wat patronen weg, de eerste 2 die het veld moeten ruimen zijn gevonden. Hier en Hier bied ik Wanda en Noelle aan.

Goed voornemen voor vandaag, Joelle knippen, stof ligt al klaar, patroon is getekend en geknipt. Moet toch lukken?

Groetjes Denise

1 opmerking:

Denise zei

Jammer dat je in een dipje zit. Heb zonet nog eens je site bekeken, ik vind het echt super wat je allemaal maakt! Ik hoop dat je snel weer mooie dingen gaat maken hoor! Nu ik zelf geen kleine jurkenmeisjes meer heb denk ik er steeds vaker over om me daar ook mee bezig te houden, naast de boxkleden etc.
Groetjes, je naamgenootje;-)
ps. spijkerbroeken repareren is echt het meest frustrerende wat er is, dus niet goed om uit je dip te komen hoor;-)