donderdag 11 maart 2010

WIP


Het schiet hier maar weinig op met mijn laatste project. Alles is al een poosje geknipt en geborduurd maar de rest.... Alles komt hier in huis in 2-en. Van het weekend 2 verjaardagen gevierd (die van mijn vader en de mijne, nee ik vertel niet hoe oud ik geworden ben....) en 2 zieke spugende kinderen gehad.

Vanavond maar eens flink aan de gang, de lente komt er aan en dan moet er natuurlijk wel op tijd wat klaar zijn.



Zomerjas model Roos 3023, borduurtjes van Kleiner Himmel


Groetjes Denise

1 opmerking:

Unknown zei

Nou het ziet er in ieder geval al erg leuk uit. Ik vind de stof ook erg mooi. Ik ben zelf nu ook bezig met een hele vrolijke jas en daar wordt je echt blij van. Hopelijk kan je weer snel verder ermee. Ben erg benieuwd naar het eindresultaat
Groeten Renate