maandag 8 februari 2010

Mijn Superhelden....

Wilden heel erg graag nog een lekkere warme wintertrui. Deze lap moest ook hoognodig uit de kast, niet vanwege het volume maar omdat ik er dit jaar nog 2 truien uit kon halen (met flink passen en meten). Volgend jaar lukt dat echt niet meer.

Het patroon is uit de laatste Ottobre (1/2010) (heel lui dezelfde maat, ze verschillen toch alleen in de lengte mijn sprietjes) en de borduurtjes van SupaHero, Kunterbuntdesign. Ze wilden er nogal wat op geborduurd hebben, heb de hele week tussendoor geborduurd en van het weekend wilden ze graag dat ik de truien afmaakte. Zo hebben ze me super geholpen en bv de afwas voor me gedaan. Ryan wilde eigenlijk nog meer borduurtjes maar dat heb ik hem gelukkig uit het hoofd weten praten. Morgen gaan ze in de truien naar school.









Vanaf nu begin ik echt met de zomer hoor!!!! Beloofd...
Groetjes Denise

2 opmerkingen:

Emily & Connor- made by Mama zei

Wie schön :)
LG Maya

Sabine zei

heel mooie truien. De jongens zullen er fier op zijn!