maandag 25 november 2013

Super "FOUT" meegedaan aan de Christmas Competition

Het is weer zover!! Ik deed mee met een creatieve wedstrijd met als opdracht orignele kerstdecoratie te maken. Ik heb een fonkelend knalroze kerstboomkussen gemaakt.

Nu zou ik het erg leuk vinden als jullie op mijn kussen willen stemmen door een like te geven in het album van DaWanda EN hier:

Klik hier om naar de foto op Facebook te gaan!

Ik kan een mooie kadobon van 100 euro winnen dus ik hoop dat jullie even kort de tijd willen nemen om op like te drukken bij mijn kerstkussen!!

Alvast bedankt!!

4 opmerkingen:

Mystery zei

Ik vind je foto daar niet terug.

Stoffenjunkie zei

Hoi Mysterie. Nee klopt. Ik ben wat snel geweest met plaatsen geloof ik. Hij kan ieder moment online komen. Oeps.. ;-)

janneke zei

Heerlijk "fout' maar super gaaf!!! Ik zal voor je stemmen.

Stoffenjunkie zei

Janneke, dank je wel!!