zondag 10 november 2013

Lang geleden maar zeker niet stil gezeten!!

Het is alweer even geleden dat ik wat nieuws liet zien. Niet omdat ik niets gemaakt heb maar omdat ik druk bezig ben met voorbereidingen op de Dawanda Design Market in Brussel a.s. zondag 17 november. Je kunt me dan vinden in een van de vele kamertjes/winkeltjes in het Meininger Hotel. Mocht je in de buurt zijn, kom dan gerust ook even een rondje door het hotel doen!

Inmiddels heb ik al heel wat nieuwe dingen gemaakt om mee te nemen. Beetje bij beetje ben ik de foto's aan het bewerken en plaatsen. De aankomende dagen zal er dus nog heel wat voorbijkomen. Tussen het naaien door dus het einde is nog lang niet in zicht.

Ik begin vandaag maar eens met een lief groen babyrib rokje (meteen 2 stuks gemaakt, maat 92 en 104). Ik gebruikte Romo van Farbenmix en zette er een tailleband op. Het borduurtje is Mister Fuchs van CherryPicking.



1 opmerking:

Van mij, voor jou zei

Wat is deze kleur groen gaaf zeg! deze kleur zie je niet zo vaak. Ik zie er meteen mijn dochtertje van 3 in lopen, dat zal haar goed staan. Mooi gemaakt. Groetjes kathy