woensdag 9 mei 2012

Terug uit Barcelona ---- Back from Barcelona

En heerlijk genoten van het weer daar. Wel weer even wennen hoor, daar strand en korte broeken, terrasjes pakken en ijsjes eten. Hier gaat de jas weer aan. Altijd als ik op vakantie ben neem ik (als ik een stoffenwinkel vinden kan, meestal wel!!) wat leuks mee om de vakantie aan te herinneren. Ben niet het type voor souveniertjes dus een lapje stof of een patroon kom je meestal wel in mijn koffer op de terugreis tegen. Ditmaal een lycra lap voor jongens zwembroeken (denk wel 10 stuks maar goed haha) en 2 Patrones uitgaven. Mijn kennis van de spaanse taal is vrijwel afwezig dus veel meer als doorbladeren doe ik er meestal niet mee.
In Barcelona behalve stoffenwinkels zoeken natuurlijk ook andere dingen gedaan zoals bv een bezoekje aan Park Guell (samen met mijn zusje, zij woont in Barcelona).
========================================
Every time I go on vacation I want to find a fabric store and bring something back to remember our vacation by. This time we went to Barcelona to visit my sister and I found a nice swimwear fabric for boys and one of my favorite magazines "Patrones" filled with patterns (and as I don't speak or read spanish I rarely use them haha).
What do you bring back from your vacations?

Geen opmerkingen: