vrijdag 13 augustus 2010

UWYH rokje

Weer een UWYH (Use What You Have) rokje gemaakt, de laatste periode eigenlijk alleen op vakantie stof gekocht of bv fournituren gekocht om een kledingstuk af te maken. (Rechts in mijn blog houd ik alles bij, moet ik hoognodig updaten)





De lap is nog veel groter en omdat er nu eenmaal blauw op mijn machines zit meteen de rest ook opgeknipt. Had nog een deelbare rits in de goede kleur liggen en daar een jasje bij gevonden. Deze ligt ook geknipt klaar, alleen nog even wachten tot de Stoffenwinkel in de stad weer open is (a.s. dinsdag) om er een voering bij te kopen. Uit de laatste resten kan nog mooi een Babyborn jasje, kan ik meteen de nieuwe KAM snaps uittesten op de sluiting.

Groetjes Denise

2 opmerkingen:

Unknown zei

Heel erg leuk. Lekker vrolijke stof. Ruimt weer lekker op zo en je houdt er iets moois aan over. Super.
Groeten Renate

Jessica zei

Hij is heel mooi geworden. Leuk dat je ook weer bezig bent met je UWYH voorraad.