zondag 9 mei 2010

Patrones + dinoboek aangeboden en een award.

Allereerst een linkje naar marktplaats, ik heb weer wat geruimd en bied een 3-tal Patrones bladen aan op marktplaats. Bieden mag, ruilen voor iets leuks is ook welkom, zo ben ik nog op zoek naar Patrones Ninos 283 maar eventueel een wat nieuwer Farbenmix of ander patroon is ook een optie.

Zie hier op Marktplaats: KLIK





Verder had ik een poos geleden een geweldig boek met dinoknuffels gevonden, een al oud boek maar nog steeds prachtig. Er staan patronen en werkbeschrijvingen van grote en kleine dino's in. Van de week was ik in de kringloop en daar stond tot mijn verbazing nog een zelfde exemplaar. Heb hem voor de liefhebber maar meegenomen, ook deze is op marktplaats te vinden, t.e.a.b. of te ruil. Klik hier!



Tot slot een Award, deze kreeg ik van Fienke. Ze vind mijn gekozen blognaam erg leuk, tja wat kan ik zeggen. Hij is gewoon helemaal op mij afgestemd, ik heb mezelf verboden om op de site van de Stoffenkraam te kijken, zeker nu de afprijzingen er weer aankomen.



Aan de rest van de voorwaarden doe ik liever niet mee, alle blogs die ik volg (aan de rechterzijde) verdienen wat mij betreft een Award en omdat een blog nogal openbaar is schrijf ik meestal niet al te veel persoonlijke dingen.

Wel wil ik Fienke bedanken voor de Award, ik vind het een hele eer om hem te krijgen.

Groetjes Denise

Geen opmerkingen: