zondag 20 december 2009

Van alles.....

Hoera, Ryan mag nu eindelijk zonder bandjes lekker meezwemmen. Hij heeft gisteren zijn A Diploma gehaald ondanks dat hij niet helemaal lekker was. Hij heeft van mij nu een eigen handdoek gekregen om mee te nemen naar het zwembad. Over 3 maanden hopelijk weer een nieuw diploma, B. Omdat wij voor en achter aan het water wonen moeten ze van mij ABC halen voordag ze mogen stoppen, door voor meer mag natuurlijk ook. :)



Hier ook een flink pak sneeuw vanmorgen, ik heb foto's maar die houden jullie tegoed, ze staan op het toestel van mijn man dus die heb ik later pas. Helaas begon het hier later flink te regenen wat de sneeuw geen goed gedaan heeft. Gelukkig waren we vanmorgen op tijd op om nog even van de dijk af te glijden voor de dooi. Geen witte kerst hier aan de kust jammer genoeg.

Daarnaast nog een laatste wintjerjasje gemaakt. De Zoe waar ik aan begonnen was zal ik vanavond hopelijk wel afkrijgen, heb nog een mooie stof die er bijpast voor een Uljana. Als de kinderen in de vakantie zichzelf af en toe wat kunnen vermaken volgt die nog voor de kerst.





Groetjes Denise

Geen opmerkingen: