woensdag 16 december 2009

Mijn ultieme kerstgevoel....

Wat is kerst zonder een "Lichter GlockenSpiel"? Als kind hadden we er thuis eentje tot hij op een kerst toch echt kapot was. Heb hem sindsdien eigenlijk ieder jaar stiekum een beetje gemist. Het getingel tegen de belletjes en gewoon de magie van het draaien alleen maar vanwege de warme lucht eronder van de kaarsjes, echt iets wat mij het ultieme kerstgevoel geeft.



Met flink wat google werk (tja, ik had dus eigenlijk geen idee hoe zo'n ding heette) heb ik hem dus gevonden. Inmiddels bestelt dus hopelijk is hij nog voor de kerst binnen, kunnen mijn kinderen er ook leuke herinneringen aan overhouden.

Voor wie er vroeger ook eentje had, heb hem hier op marktplaats bestelt: Marktplaats Lichter Glockenspiel

Groetjes Denise

Geen opmerkingen: