zondag 9 oktober 2011

Kleiner als dit - No smaller than this

Kleiner als dit ga ik niet. Hier een laatste creatie, maatje 40. Onvoorstelbaar klein hoor. Gemaakt voor een heel klein vechtertje in de familie (is op de post, hopelijk past het) maar als je dan toch bezig bent is een 2e setje zo gemaakt. wel een gepriegel om de boordjes aan de pijpjes te krijgen, wilde deze perse eerst sluiten en dan aanzetten. Heb een nieuw hervonden bewondering voor de mensen die Barbie's van kleding voorzien. Daar ga ik maar niet aan beginnen, kleiner als dit zul je dus niet op mijn blog tegenkomen. :)

This is a small as I'm going to go, I truly admire people making clthing for Barbie and Ken. It wil not be my thing. I've made this for a tough little fighter in the familie and while everything was alreade in place I decided to make a second set, you can find it here: Etsy







Püreh Farbenmix Jersey in size 40 cm

7 opmerkingen:

Zaanse Zolder zei

Ach wat mooi gemaakt !
Het zal het kleine vechtertje mooi staan, wat een feest als het voor het eerst echte kleertjes aan mag!
Zo herkenbaar voor mij, want ook ik had een klein vechtertje die inimini kleertjes aanhad - met liefde gemaakt door de verpleegkundige op de neonatologie. Inmiddels is mijn meisje geen 1170 gram meer en al 11jaren oud. Maar dat eerste kleine setje heb ik nog steeds!

Mama C zei

Wat een schattig stelletje heb je gemaakt! Weet uit ervaring dat de keuze in dat maatje minimaal is.

Groetjes mama C

Vlijtige Lies zei

Wat een gepriegel,maar wat is het een mooie stelletje geworden!En ik hoop dat het kleine mannetje snel uit dit pakje mag groeien!

Unknown zei

Heel erg schattig. Ik begin ook niet aan Barbiekleding. Heb wel eens wat voor de Baby born gemaakt, maar kleiner dan dat ga ik ook niet. Veel sterkte met het kleine vechtertje!
Groeten Renate

by Ieke zei

Vind 'm geweldig mooi!Netjes afgewerkt ook!

Anoniem zei

Lieve Denise,

Ontzettend bedankt voor je prachtige pakje wat we met de post hebben ontvangen. Vandaag heeft Hugo de blits gemaakt op de afdeling, alle zusters waren onder de indruk, is weer eens wat anders dat de prenatal! We hebben leuke foto's gemaakt, die ik je snel zal toesturen. Groetjes van je nicht Monique en haar mannen.

Sane zei

Via google kwam ik dit mooi pakje tegen.
Mag ik vragen welk patroon u gebruikte?