zaterdag 12 maart 2011

Tattoo potlodenrol

Laatst is mijn oudste zoon uitgenodigd op een verjaardag van een klasgenootje. Een meisje dus, erg leuk vond hij dat gelukkig. Hij kwam meteen met het idee om wat te maken voor haar, dat wilde hij graag zelf doen. Door tijdnood heb ik het uiteindelijk voor hem gemaakt, wel wil hij er zelf nog een keertje (na het feestje) wat bijmaken op de naaimachine. Erg leuk om dat te zien en horen van hem.

De rol is inmiddels gegeven en ze vond hem heel leuk.





Groetjes Denise

6 opmerkingen:

Vlijtige Lies zei

Wat een mooi kadootje!En wat handig die klep aan de bovenkant..die ga ik onthouden!

Mama C zei

Zelf heb ik laatst ook een rol gemaakt, maar die bovenklep op deze van jou vind ik wel erg handig!

Denise zei

Hoi Denise,
Omdat ik je blog altijd met plezier bekijk wil ik je een award geven!
Groetjes, Denise

Unknown zei

Hoi,
Ik heb sinds kort je blog ontdekt en ben zelf helemaal enthousiast aan het naaien gegaan. Ik heb eindelijk de hobby die bij me past gevonden. Je maakt ontzettend leuke dIngen. Ik vind dat je erg leuke stoffen gebruikt. Alleen nu mijn vraag: waar koop je de stoffen? Bij ons is er af en toe een markt met stoffenkraam maar die vind ik erg duur. Verder is er niks te vinden hier. Heb je misschien tips?
Groetjes,
Marloes

Sandra zei

Wat leuk dat je zoon hem zelf wilde maken. Het is een leuk kadootje. Ik zet hem bij mijn lijstje wat ik nog wil maken.
Dank je wel voor de inspiratie!

Stoffenjunkie zei

Hallo Marloes,

Ik kan niet zien waar je vandaan komt, kan wel wat adressen noemen maar als die voor jou aan de andere kant van het land liggen is dat niet zo handig natuurlijk.

Een vast uitje is wel een dagje Utrecht, op zaterdagmorgen kun je daar over de lapjesmarkt waar ik meestal wel wat leuks vindt. Verder hebben we hier in Den Helder een leuke stoffenwinkel. De overige stoffen koop ik via internet; www.kleurenmix.nl www.destoffenkraam.nl zijn dan adresjes waar je mooie stoffen vinden kunt.

Groetjes en succes naar met je stoffenjacht. ;-)

Denise