donderdag 17 juni 2010

Eindelijk weer wat gemaakt.

Vorige week een hele natte avondvierdaagse achter de rug, ook deze week was weer druk. Gelukkig kreeg ik het toch voor elkaar om even achter de machines te kruipen, een olifant gemaakt naar het Freebook van Farbenmix.





Hij leek me al erg leuk om te maken maar nu hij af is heb ik er meteen nog maar eentje geknipt. Die volgt in de loop van de week pas. Ook de patroonkeuze knoop doogehakt, het volgende kledingstuk wordt een Ivy, deze wil ik volgende week ook af hebben want dan komt hopelijk mijn Elodie binnen. Na wat getwijfel toch maar overstag gegaan en hem gisteravond besteld. Ik heb nog 2 mooie lappen van 2 meter liggen die daar erg leuk voor zijn vermoed ik. Mooie reden om te bestellen toch, dan zijn er in ieder geval weer wat lappen uit de kast.

1 opmerking:

Annemarie's Haakblog zei

Hoi! Wat een ontzettend leuke blog heb je en wat een geweeeldige olifant! Als je het leuk vindt: ik heb op mijn blog een bericht staan waarin je een link kunt zetten naar een foto van iets wat je gemaakt hebt. Misschien vind je het leuk om een link toe te voegen? Het berichtje vind je hier: http://annemariesbreiblog.blogspot.com/2010/06/blog-post_17.html

Groetjes, Annemarie