donderdag 22 oktober 2009

Projecten waar je eigenlijk geen zin in hebt....

Iedereen heeft wel projecten die je liever voor je uitschuift, ik ook. Zo af en toe moet je er gewoon wat aan doen anders puilen ze de kasten (of de hoek of... etc..) uit. Matthew had ik zal zeker een jaar geleden een tent voor onder zijn bed beloofd, ahum, gisteren was hij af. Voordeel voor mij is dat het hele pakket nu niet meer in mijn Expedit zit en ik daar weer ruimte overheb om dingen netjes (lees: Niet meer in het zicht) op te bergen. Het ergste is nog dat ik het niet eens alleen hoefde te doen, ben er samen met mijn moeder aan begonnen (anders had het waarschijnlijk nog steeds niet klaar geweest, bedankt mam!!)

Goed hier dus de hut onder Matthew's bed.



Maar goed, ik ben er nog niet, er zijn nog meer ruimtevretende projecten die al een hele tijd liggen. Ben nu bijna klaar met een Pellworm voor Ryan en heb de stof en rits liggen. Het vest voor Ryan valt wel erg groot uit en kan qua maat ook makkelijk nog voor Matthew maar voor hem heb ik ook al een rits gekocht en die is voor nog 1 maatje groter, het worden dus vesten op de groei. Scheelt ook weer een grote lap fleece in de kast.

Heb voor mezelf ook nog een lap dubbelzijdige fleece liggen voor de grote Pellworm, vorig jaar al gepland, lijkt me voor deze winter toch wel heel erg lekker warm hoor... :)

Op naar de onuitgevoerde uitgestelde plannen!!!

Groetjes Denise

Geen opmerkingen: