vrijdag 4 september 2009

Een lange pauze, zomervakantie en hectiek!!!

Het is alweer een hele tijd geleden dat ik wat schreef... Allereerst een lange vakantie in Frankrijk, heerlijk weer en de jongens kregen er geen genoeg van. Hieronder een kort overzicht:


Marshmellows boven het kampvuur....


Het liefst de hele dag zwemmen...


Een echte boomhut met emmerlift, klimtouw, zelfgemaakte trap...


Als je je verveelt kun je ook altijd een vliegtuig bouwen van wat karton...


Of je gaat op zoek naar beestjes in de tuin (een klein babysalamandertje)...


En als je trek hebt dan pluk je een heerlijke Mirabella pruim...


Daarnaast hard gewerkt aan de nieuwe kamer van Ryan...



Ook hebben we de garage van een geheel nieuw dak voorzien, de puntjes moeten nog op de i gezet worden maar dat komt in de weekenden wel goed.

De naaimachines heb ik inmiddels weer onder het stof vandaag getrokken en de eerste wintercreaties zijn een feit. Een Tuolumne van een zachte rib en een Romo rokje van 1van mijn favoriete winterstoffen, een mooie velvet.



Van dezelfde stof ligt er nu ook nog een Jade onder de machine, deze volgt hopelijk van het weekend. De stof is er ook nog in andere kleuren, die heb ik al tijden bewaard maar deze winter gaat toch echt de schaar erin, ik kan niet al mijn favoriete stoffen blijven bewaren toch???? Vast herkenbaar, LOL.

De hectiek kwam na de vakantie, door de aanhoudende warmte crashte de server met hierop al mijn e-mail en mijn website. Het heeft eventjes geduurd maar het is geheel tegen mijn verwachtingen in toch gelukt om alle data terug te halen. Een backup was wel gemaakt maar helaas niet goed gelukt, eind goed al goed gelukkig...

Geen opmerkingen: