maandag 16 februari 2009

Dit maak ik: Jas Orella in maat 110-116 van Happy Rain...

Als ik het zo moet inschatten eerder een maat 116 dan een maat 110 maar dat mag de pret niet drukken. Ben eindelijk zover dat ik de schaar durfde te zetten in 1 van mijn lievelingsstoffen. De Happy Rain van Hilco. Eerst had ik de groene van Lillian overgenomen. Van Isabelle mocht ik haar restjes oranje overnemen en later op een Stoffenbeurs nog een stuk blauw gevonden. Alledrie gecombineerd in 1 jas.




Ja, en als ik dan eenmaal bezig ben ziet het er bij mij zo uit:

Behalve wat bandjes ook nog borduurtjes om de jas echt helemaal af en uniek te maken.


Vanavond gaat de buitenjas helemaal in elkaar, morgen voering en een rits kopen (tenzij Trudy nog wat heeft liggen in de goed kleuren). Hopelijk is de jas dan woensdag af.

Dan nog even bekijken wat ik met de rest van de Happy Rain stoffen doen ga, heb nog een kleine meter groen en zo'n 30-40 cm blauw.
















Geen opmerkingen: